Singles Day - 11.11.

single bear on a chair - alone, osamelý medveď na stoličke

„Si sám, nikdo Ti nic nekoupí – obdaruj se!“

Není to pouze Den nezadaných, ale také den všech osamělých lidí, kteří marně čekají na dárky.
Samé jednotky v tomto datu symbolizují největší den online nákupů na světě. V průběhu tohoto dne internetové obchody zahajují pro své zákazníky jedny z největších slev v roku.
Historie Dne nezadaných sahá do roku 1990, kdy vznikl jako reakce na americký Den svatého Valentýna. Koná se každoročně 11. listopadu a jeho záměrem je potěšit osamělé srdce levnými nákupy. 
Alibaba se do nákupní horečky zapojila v roce 2009, kdy ředitel společnosti Daniel Zhang přišel s myšlenkou radikálně snížit ceny na čas trvání jednoho dne. Od té doby se tento den stal největším nákupním 24 - hodinovým online maratonem na světě a zapojilo se do něj kolem 400.000 outletů a eshopů, z kterých mnozí v tento den dostávají víc objednávek než je za měsíc běžné.
Tržby za tento den v roku 2015 dosáhly pouze v Číně více než 12 miliard dolarů.

Asociace eshopů připravuje na těchto stránkách prezentaci on-line obchodů, které se v roce 2018 zapojí do akce Dne nezadaných - Singles Day 2018. 

 
Nahoru